12. jūnijā Rīgas viesnīcā “Mercure” noritēs otrā lekcija, kas veltīta vadītāju produktīvai darba organizācijai.
Mūsdienu vadītāja ikdiena bieži ir pilna pienākumu un izaicinājumu, kurus nepieciešams efektīvi sadalīt starp darba kolektīvu, taču lielāko daļu jautājumu vadītājam nākas uzņemties uz saviem pleciem. Šāda darba organizācijas pieeja palēnina visa kolektīva procesu, tieši tāpēc ir svarīgi iemācīties pareizi sadalīt pienākumus un organizēt komandas darbu.
Lekcijā tiks izskatīti šādi jautājumi:
– Kā noteikt kolektīva mērķi un attīstības virzienus;
– Kā vizualizēt mērķu sasniegšanu;
– Kā izmērīt kolektīva atbildības un iniciatīvas līmeni;
Semināra gaitā tiks izskatītas šīs un citas tēmas.